lauantai 23. marraskuuta 2013

Yksi ruutu lisää














Aamu alkoi hyvin, paino oli pudonnut alle 49, eli sain rastia tuolta jo yhden ruudun lisää. Tarkalleen se oli 48,6 kg. Viimeksi painoin tuon verran yli neljä kuukautta sitten, juuri ennen kuin jostain syystä lopetin laihduttamisen. Alimmillaan painoin 47,8 kg heinäkuun alussa. En tajua kuinka olin niin typerä, juuri kun olin päässyt noinkin alas, vetäisin naamaan sellaiset 2000 rasvaista kaloria... Ja siitä sitten vaan söin syömästä päästyäni ja lihoin lihomistani, kunnes olin lihonut kaiken saavuttamani takaisin. Nyt olen onneksi taas päässyt pois viitosella alkavista luvuista, enkä aio niihin palata. En enää.

Tänään olen syönyt pyöreästi noin 300-400 kcal. Mulla ei ole hajuakaan tän päivän ruokien kalorimääristä, kun kaikki oli jonkun itsetekemää. Kalorilaskurin avulla arvioiden veikkaisin jotain tuohon suuntaan. En ole ollut kotona koko päivänä, kun olen ollut auttamassa yhdessä tapahtumassa, ja hyvä niin. Siellä on niin helppo sanoa niille vieraille ihmisille, että joo, mä otin tosta buffasta sämpylän jokin aika sitten ja joo, söin jo pullankin. Sisko oli mun kanssa siellä, ja sitäkin on niin helppo huijata sanomalla vaan, että söin kun se oli kantamassa niitä palkintoja sisään. Tietysti isompana huolehdin, että sisko saa syötyä riittävästi. Ja söin mä puolikkaan kroissantinkin (hyi hitto), ettei mua varmasti epäiltäisi. Illalla söin sitten kotona, mutta se on ihan hyvä, koska jotainhan mun on pakko syödä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti