sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Pakko onnistua















-500 g eilisestä, eli paino tänä aamuna 48,1 kg. Olen koko päivän vain lukenut psykologiaa ja matikkaa, koska ensi viikolla koeviikon vikat kokeet. Mun on pakko onnistua, koska toi on mun viimenen psykologian kurssi koko lukiossa ja haluan siitä hyvän numeron. Matikassa uskon pärjääväni, mutta pelkään, että en osaa mitään kuitenkaan... Pitkän matikan aion myös kirjoittaa, joten mun on pakko oppia noi asiat täydellisesti. Keskiviikkona onneksi vapaapäivä ja torstaina alkaa uusi jakso.

Tänään on mennyt muuten ihan hyvin. Kalorit pyörivät siinä 350 paikkeilla. Olen syönyt pienen annoksen perunamuusia (100 kcal) ja karjalanpaistia ilman lihaa (50 kcal) ja siskon leipomaa suklaakakkua palan (200 kcal).

Huomaan taas sen, kuinka ruokaa ei enää tee edes mieli, kun on tottunut syömään sen verran vähäisesti. Välillä on pakko pakottaa itsensä syömään, vaikkei haluaisi. Mä en usko, että paastoaminen kannattaa pitkällä aikavälillä, koska se usein johtaa ahmimiseen ja saa vain elimistön säästöliekille. Söin kerran viikon ajan joka päivä enintään 200 kcal. Paino tippui kahtena ekana päivänä, mutta jumittui sitten paikoilleen loppuviikoksi ja sai aikaan ahmimiskohtauksen. Mulle sopii paremmin sellainen vaihteleva, 300-600 kcal ruokavalio. Sillä paino on tippunut parhaiten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti