maanantai 1. syyskuuta 2014

Kympin tyttö


















Sain tänään ison taakan pois harteilta.

Oli viimein uusintakoepäivä, ja minulla oli vielä suorittamatta pitkän matikan viidennen kurssin koe. Olin keväällä kokeessa ollut niin stressaantunut ja ahdistunut, etten pystynyt keskittymään ja lähdin kokeesta vain yhden tehtävän tehneenä.

Olin eilen ja tänään todella ahdistunut uusinnan takia, koska minusta tuntui, etten osannut mitään ja saisin hylätyn koko kurssista. Ja vaikka se voi jollekin kuulostaa pikkujutulta niin kyllä, minulle se olisi maailmanloppu. Jo se, että jouduin uusintakokeeseen ja koko kesän Wilmassa luki MAA5 kohdalla 4, oli minulle todella häpeällinen asia. Minunhan täytyisi olla täydellinen, saada vain ysejä ja kymppejä.
Joskus inhoan perfektionististä luonnettani.

Vaikka onhan siitä paljon hyötyäkin. Sen takia olen lukenut matikkaa koko viime viikon ja vaikka se johtikin ahdistukseen ja itkukohtaukseen, niin sen takia koe meni hyvin, ainakin omasta mielestäni.

Nyt odotan vain kärsimättömänä ja parasta toivoen koetta takaisin.

Syömiset:
10.45 pieni lautasellinen kinkkukiusausta, salaattia
17.30 peruna ja pala kalaa, tomaattia
18.30 omena
+paljon vettä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti